sobota, 4 lutego 2012

Stosik 2



Od dołu:

  • "Kurier" Robert Muchamore - druga część serii CHERUB
  • "Pamięć Ziemi" Orson Scott Card
  • "Wezwanie Ziemi" Orson Scott Card - dawno temu wygrałam ją w konkursie na stronie nakanapie.pl, czytana w ramach wyzwania "Z półki"
  • "Iskra" Kristin Cashore - zaintrygowana opisem postanowiłam po nią sięgnąć
  • "Uprowadzona" Lucy Christopher - to ostatnio jedna z bardziej popularnych książek, więc postanowiłam się z nią zapoznać
  • "Kapłanka w bieli" Trudi Canavan - "Trylogia Czarnego Maga" tej autorki bardzo mi się podobała, mam nadzieję, że "Era Pięciorga" też mi się spodoba
  • "Grubaska" Stanislav Rudolf - od dawna czekam na odpowiednią chwilę, żeby ją przeczytać, a teraz przeczytam ją po prostu w ramach wyzwania "Z półki"

2 komentarzy:

Gosiarella pisze...

Ciekawy stos. O kilku pozycjach słyszę pierwszy raz, więc z niecierpliwością czekam na recenzję! A "Uprowadzona" z pewnością Ci się spodoba :)

Unknown pisze...

Ja też czekam na recenzję, bo kilu nie znam... a być może warto jest sięgnąć! :D

Prześlij komentarz