środa, 16 stycznia 2013

Pierwsze urodziny bloga

Źródło

Po prostu nie mogę uwierzyć, że dzisiaj mija rok odkąd napisałam pierwszą "recenzję" na tym blogu. Czas ten minął mi niesamowicie szybko, właściwie nawet nie wiem kiedy to się stało. Czas ten był naprawdę owocny. W mojej subiektywnej opinii moje recenzje są teraz znacznie lepsze niż kiedyś i łatwiej mi się je pisze. Dzięki prowadzeniu tego bloga poznałam wiele niesamowitych osób, a dzięki waszym blogom poznałam wiele niesamowitych książek.

Rok w liczbach:
Odwiedzin:10 456
Największa liczba odwiedzin w miesiącu:lipiec 2012 rok (1 098)
Najmniejsza liczba odwiedzin w miesiącu:styczeń 2012 rok (153)
Komentarzy:996
Liczba wszystkich recenzji:67
Najwięcej przeczytanych książek w miesiącu:sierpień 2012 rok (14)
Najmniej przeczytanych książek w miesiącu:grudzień 2012 rok (2)
Zorganizowanych konkursów: 0 (obiecuję poprawić się w tym roku)
Nawiązanych współprac: 1 (Studio Astropsychlogii)

19 komentarzy:

Gosiarella pisze...

Gratuluję Ci serdecznie i życzę kolejnych sukcesów!

Karolina Kurando pisze...

Gratuluję i życzę kolejnych rocznic! :)

Karolka pisze...

Gratuluję i życzę ci kolejnych rocznic i lat spędzonych w blogosferze! :D

Aneta Wojtiuk pisze...

Moje gratulacje! :)

ania pisze...

Gratulacje:) życzę ci kolejnych rocznic na tym blogu:)

Sylwia (nieperfekcyjnie.pl) pisze...

Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! U mnie rok minie w marcu. Kiedy to zleciało? :)

Unknown pisze...

Gratulacje. Oby tak dalej, im dłużej piszesz tym bardziej Cię to wciąga:)

fochinii pisze...

Gratulacje i pomyślności w dalszym prowadzeniu bloga! :D

Taki jest świat pisze...

Brawo i dalszych sukcesów życzę:)

Tirindeth pisze...

Wspaniale, serdecznie gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

natula pisze...

Roczek to piękna rocznica - gratuluję i życzę kolejnych cudownych rocznic.

MalaEmily pisze...

Gratuluję roczku! Oby kolejny rok był jeszcze lepszy:))

Miłośniczka Książek pisze...

Gratuluję okrągłej rocznicy bloga i życzę wielu kolejnych !! :D

Wioleta Sadowska pisze...

Gratuluję i życzę dalszego rozwoju bloga!

Rosemarie pisze...

gratulacje. :)

Anonimowy pisze...

Wielkie gratulacje i oby tak dalej!

Canis pisze...

Hej, zaprosiłam Cię na wzięcie udziału w nowej zabawie. Zapraszam, zobacz u mnie! :)

Katarzyna K | Pasieka Kulturalna pisze...

Gratuluje wytrwałości ;*

Gosiek pisze...

Gratuluje! Ja w maju będę obchodzić "roczek" swojego bloga :)

Prześlij komentarz