sobota, 31 marca 2012

Podsumowanie marca

Kategoria "Ogólnie o książkach"
W marcu przeczytałam 7 książek.
Wyzwanie "Klasyka literatury popularnej" 1 przeczytana książka.
Wyzwanie "Z półki" 0 przeczytanych książek
Wyzwanie Trójka E-Pik 1 przeczytana książka

Kategoria "Nowe nabytki"
Zakupiłam 3 książki: "Erę Pięciorga" (wszystkie trzy tomy) Trudi Canavan po okazyjnej cenie na allegro.
Nie wygrałam żadnej książki, ale przyszła do mnie dawna wygrana "Strażnicy Veridianu. Mrok" Marianne Curley. Wygrana z serwisu nastek od wydawnictwa Jaguar.

Kategoria "W skrócie"
Najlepszej książki nie wybiorę, bo przeczytałam aż cztery takie naj - "Opowieści niesamowite" Edgara Allana Poe'go, "Na fejsie z moim synem" Janusza Wiśniewskiego, "Hyperversum" Cecilii Randall i "Ślicznotkę" Andrzeja Klawittera (kolejność według dat przeczytania od najstarszej do najnowszej).
Pozytywne zaskoczenie to "Ślicznotka" Andrzeja Klawittera.
Najgorsza książka to "Amore14" Federica Moccia.
Największe rozczarowanie to "Portret w sepii" Isabel Allende.

Kategoria "Blog"
W marcu na moim blogu odnotowano 604 wejścia. Każdemu odwiedzającemu dziękuję.
Pojawiło się równe 100 komentarzy, czym jestem mile zaskoczona.

Kategoria "Odkrycia miesiąca"
Zespół: Megan and Liz (właściwie nie wiem, czy to zespół, ale bardzo je lubię, znajdziecie na YouTube)
Piosenka: "Safe and Sound" Taylor Swift ft. The Civil Wars
Serial: Hellcats

Chyba pora już na zakończenie. Na początku nie wiedziałam co napisać, a w końcu aż za dużo mi tego wyszło, ale tak to już jest, weny się nie wybiera :P

17 komentarzy:

patrycja pisze...

Ambitne podsumowanie. Podziwiam. Zazdroszczę przeczytania Poe'go. Muszę się w końcu za niego wziąć. :-)

Cathleen Sural pisze...

Aż wstyd się przyznać, ale ja w marcu przeczytałam tylko 3 książki, wyjątkowo w tym miesiącu miałam mało czasu. Jednak mam nadzieję, że nadrobię wszystko w kwietniu :)
Jej. Niesamowicie się cieszę, że udało mi się zachęcić Cię do "Kwiatów..." :)

Weronika pisze...

Szczególnie zazdroszczę Poe'go. A Allende jeszcze przede mną.

Unknown pisze...

Ja również zrobiłam podsumowanie, ale wypadło ono trochę gorzej niż Twoje...

Gosiarella pisze...

Gratuluję, ja się w tym miesiącu strasznie opuściłam ...

Anonimowy pisze...

wspaniała, mądra, oczytana...
podziwiam!
pełen szacunek!
ja mam w planach Wiśniewskiego - dziękuję za recenzję!

Anne18 pisze...

zapraszam do mnie nowa recenzja blog dodany do obserwowanych.

Taki jest świat pisze...

Ciekawe podsumowanie :)

Miqa pisze...

Nie wiedziałaś co napisać a wyszło świetne porównanie :) Tak trzymaj.
Życzę Ci w kolejnych miesiącach jeszcze większej ilości przeczytanych i zrecenzowanych książek, większej ilości odwiedzin i komentarzy!

Nanami pisze...

Rozumiem, że to Prima Aprilis :P

Nanami pisze...

Bardzo dziękuję i wzajemnie oczywiście :)

Irytacja pisze...

Lubię takie statystyki. :)

Oby kwiecień był jeszcze lepszy!

Jul pisze...

Ładne statystyki. Też uwielbiam piosenką Safe and Sound

Unknown pisze...

Gratuluję wyników, bardzo ładne statystyki ;) Oby w następnym miesiącu były równie dobre ;) I życzę dalszej radości z prowadzenia bloga.

GumcioBook (Gabrysia) pisze...

Ja w tym miesiącu nie mam takich dobrych wyników, z resztą ostatnio za dużo nauki, żeby czytać dniami i nocami :)

Lola Nicpoń pisze...

Muszę koniecznie sięgnąć po "Opowieści niesamowite" Edgara Allana Poe'go!

Nanami pisze...

Polecam, naprawdę warto :)

Prześlij komentarz