środa, 4 kwietnia 2012

Stosik 4


Od góry:

  • "Wichrowe wzgórza" Emily Bronte - podobno najlepsza powieść z elementami romansu, jak to jest naprawdę postanowiłam sama się przekonać.
  • "Era Pięciorga. Kapłanka w bieli. Ostatni z dzikich. Głos bogów" Trudi Canavan - seria kupiona w okazyjnej cenie na allegro, nie mogłam się oprzeć.
  • "Płomień i krzyż" Jacek Piekara - nigdy jeszcze nie czytałam żadnej książki fantastycznej napisanej przez polskiego autora, ciekawe jak mi się spodoba.
  • "Ostatnie życzenie. Miecz przeznaczenia" Andrzej Sapkowski - chyba nie ma nikogo, kto nie czytałby "Wiedźmina" (poza mną :P)
  • "Strażnicy Veridianu. Mrok" Marianne Curley - dawna wygrana  -w konkursie na nastku, która doszła do mnie w piątek. Szkoda tylko, że żeby zacząć czytać muszę kupić pierwszą część :(
  • "Opactwo Northanger" Jane Austen - bardzo lubię tą autorkę i mam nadzieję, że się nie zawiodę.
  • "Świadectwo Judasza" Rainer M. Schroder - zachęcona opisem z tyłu książki postanowiłam sięgnąć, mimo iż nigdy nie słyszałam o tym autorze.


***

W związku ze zbliżającym się egzaminem gimnazjalnym recenzje na blogu będą pojawiać się rzadziej, ale obiecuję, że po egzaminie wszystko nadrobię :)

28 komentarzy:

Weronika pisze...

Piękny stos. W szczególności czekam na recenzje "Wichrowych Wzgórz". Czekam więc na recenzję i życzę miłej lektury.:)

Miqa pisze...

Łał :) No stos potęga! Pozazdrościć :)
A kiedy egzamin gimnazjalny? Trzymam kciuki!

Nanami pisze...

24, 25 i 26 kwiecień, także czas już zacząć powtórki :D

GumcioBook (Gabrysia) pisze...

Ah, wichrowe wzgórza, uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. Śliczny stosik. Miłego czytania :D

Irena Bujak pisze...

Pssst... Ja też Wiedźmina nie czytałam :D

scorpius pisze...

Moje zaczęte :D Ale bio-chem-mat-fiz nadal mnie przerażają :D

A co do stosu: nic, nie czytałam, ale na Wichrowe Wzgórza też mam ochotę ;)

Unknown pisze...

Interesujący stosik;)
Nie przejmuj się, o Wiedźminie słyszałam wiele i tyle mojej styczności z nim:P
Pozdrawiam i czekam na recenzje. Powodzenia na egzaminach:) Na szczęście dawno mam je za sobą.

Karolka pisze...

Z twojego stosu znam tylko Wichrowe Wzgórza - książka świetna, jedna z moich ulubionych, choć trochę ciężko się czyta. Czekam z niecierpliwością na recenzje ;)

Unknown pisze...

Bardzo ładny stosik ;) Zazdroszczę całego cyklu Canavan! Miłej lektury ;)

Sylwia (nieperfekcyjnie.pl) pisze...

Czytałam "Alicję" Piekary i bardzo podobała mi się, mimo tego, iż nie przepadam za tego typu literaturą. Być może jego "Płomień i krzyż" również jest niezły. :)

Gosiarella pisze...

Jest czego pozazdrościc :)

Taki jest świat pisze...

Ciekawe pozycje :)

Jul pisze...

Ładne pozycje i nie martw się, ja też nie czytałam Wiedźmina.;D

Kochamy Książki pisze...

Świetny stosik! Życzę miłego czytania. : )

Meg Sheti pisze...

Wichrowe wzgórza! Uwielbiam, kocham, wielbię, ubóstwiam!

jotvelzet pisze...

Świadectwo Judasza i Mrok bym przeczytała.

Nanami pisze...

Ja testy już dawno rozwiązuje, ale powtarzać materiału jeszcze nie zaczęłam :)

Emily pisze...

Stosik piękny, szczególnie kocham Wichrowe Wzgórza, to jest po prostu przepiękna klasyka, którą każdy musi przeczytać i już czekam na Twoją recenzję tej książki. Co do egzaminów, mam ten sam problem ;) zamiast czytać i pisać muszę skupić się teraz na nauce, bo zostało już niedużo czasu..
Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://zauroczona-czarami.blogspot.com/

ania pisze...

świetny stosik;) Miłego czytania;) Ja też Wiedźmina jeszcze nie czytałam ;d

Unknown pisze...

Stosik nie bardzo w moim stylu, ale może przekonam się po Twoich recenzjach :D

Vampire_Slayer (Magda Saczuk) pisze...

Trudi Canavan pisze świetnie książki, chociaż wolę drugą serię :)

Unknown pisze...

"Wichrowe wzgórza" mam zamiar przeczytać, jak tylko będzie sposobność uczynię to z wielką chęcią :)

Anonimowy pisze...

Zazdroszczę stosiku. Najbardziej serii ,,Strażnicy Veridanu".
Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

Irytacja pisze...

Chętnie podkradłabym pierwszą pozycję z góry. :)
Miłego czytania!

Morrigan pisze...

Nie dziwię się, że nie mogłaś się oprzeć pani Canavan - sama ostatnio kupiłam aż dwie jej książki xD

Tristezza pisze...

świetny stosik, miłego czytania :)

Cathleen Sural pisze...

Ja również nie czytałam "Wiedźmina", więc jeszcze znajdzie się ktoś, prócz Ciebie nieobeznany z twórczością Sapkowskiego :)

Little D. pisze...

Bardzo zazdroszczę całej Ery Pięciorga.
Pozdrawiam!

Prześlij komentarz