czwartek, 1 marca 2012

Stosik 3


Od góry:

  • "Ślicznotka" Andrzej Klawitter - kupiona w czasie wyprzedaży w Matrasie.
  • "Legendy miejskie" Mark Barber - za każdym razem, kiedy byłam w bibliotece ta pozycja rzucała mi się w oczy, więc postanowiłam w końcu ją przeczytać.
  • "Na fejsie z moim synem" Janusz L.Wiśniewski i Irena Wiśniewska - pożyczone od cioci. Słyszałam wiele dobrego o tej książce.
  • "Hyperversum" Cecilia Randall - kupiłam ją po przeczytaniu wielu zachęcających recenzji. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.
  • "Opowieści niesamowite" Edgar Allan Poe - czytana w ramach wyzwania "Klasyka literatury popularnej".
  • "Amore 14" Federico Moccia - ostatnio czytam dużo poważnych książek, więc dla rozrywki wzięłam coś o miłości.
  • "Portret w sepii" Isabel Allende - bardzo podobała mi się "Córka fortuny" tej autorki, więc po "Portret w sepii" też postanowiłam sięgnąć.

13 komentarzy:

Unknown pisze...

Naprawdę świetny stos. Zazdroszczę "Hyperversum" :)

Irena Bujak pisze...

Amore 14 bym Ci podkradła ;)
Hyperversum polecam, moim zdaniem rewelacja ;)

Querida pisze...

Świetny stos. :) Przyjemnego czytania!

ania pisze...

Na Hyperversum z pewnością się nie zawiedziesz, a stosik jest bardzo ładny;)

Anonimowy pisze...

Marze o przeczytaniu ,,Na fejsie z moim synem" i "Hyperversum". Co do innych książek nie polecałabym ,,Amore 14" - strasznie mdląca i nudna historia o miłości.
Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

Hordubal pisze...

Też jestem bardzo ciekawa pana Wiśniewskiego. Pozdrawiam

natula pisze...

Piękne książki :). Zastanawiają mnie powieści Wiśniewskiego i Allende.

Irytacja pisze...

Ja zazdroszczę pozycji pana Wiśniewskiego.
Miłego czytania! ;)

Miqa pisze...

Kurczę świetny stos! Widzę, że też "Ślicznotkę" masz do recenzji, ale inną niż ta, którą można wygrać w konkursie :D
Czytałam jedną książkę Wiśniewskiego i podobała mi się, dlatego ciekawi mnie jak ta Tobie przypadnie do gustu.
Allende też bym przeczytała :)

P.S. Wiesz, czasem wordpress coś knoci i komentarz się dodaje, ale ląduje w spamie :) Więc nie musisz się obawiać, jeśli nie zobaczysz swojego komentarza, bo on na 100% będzie w spamie, wtedy go zaakceptuję i się wyświetli :))
Dziękuję za zgłoszenie do konkrusu!

Karolina Kurando pisze...

Polecam Hyperversum, bardzo dobra książka :).
Stosik śliczny!

Pozdrawiam!

Gosiarella pisze...

Śliczny stosik. Miłego czytania :)

Weronika pisze...

Piękny stosik:)
Mam nadzieję, że "Hyperversum" Ci się spodoba co najmniej tak jak mi. Poza tym, czekam na recenzję książki Allende.

GumcioBook (Gabrysia) pisze...

Świetny stosik, właśnie czytam Hyperversum i zapowiada się bardzo ciekawie.
Obserwuje i liczę na to również z twojej strony :D

Prześlij komentarz