poniedziałek, 2 lipca 2012

Podsumowanie czerwca+Stosik 7

W czerwcu na moim blogu pojawiło się aż 9 wpisów. Siedem z nich to recenzje, jeden to stosik i jeden to podsumowanie maja. W ramach wyzwań nie przeczytałam żadnej książki, ale mimo to uważam ten miesiąc za udany.

Czemu ten miesiąc był taki wspaniały?

PO PIERWSZE: udało mi się nawiązać współpracę w wydawnictwem Studio Astropsychologii. Już otrzymałam swoje pierwsze książki do recenzji, które możecie zobaczyć w stosiku na dole.

PO DRUGIE: przeczytałam aż siedem książek, co jest najwyższym wynikiem w ciągu ostatnich kilku miesięcy i dodatkowo prawie wszystkie te książki otrzymały bardzo wysoką ocenę.

PO TRZECIE: odwiedziliście mojego bloga aż  993 razy, a skomentowaliście aż 169 razy. Oba te wyniki są najwyższe od czasu istnienia bloga :)

PO CZWARTE: poszczęściło mi się w waszych blogowych wygrywajkach. Wygrałam książkę "Pokuta" u Nevermore i trzecią część Monster High na tym blogu. Pierwsza z książek doszła po jednym dniu od podania przeze mnie adresu, a na drugą wciąż czekam ;)

PO PIĄTE: dostałam od mojej cioci książkę "Drugie życie Bree Tanner" Stephenie Meyer i już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła ją przeczytać. Ciekawe jak autorka poradziła sobie z główną bohaterką inną niż Bella no i bez Edwarda.

PO SZÓSTE: nareszcie są wakacje, a ja dodatkowo ukończyłam gimnazjum ze średnią 5,0 i dostałam całkiem niezłą książkę jako nagrodę ("Kompedium licealisty. Historia i wiedza o społeczeństwie" wydawnictwo PWN)

***
Nadeszła pora na stosik:


Od góry:
-"Runy. Magia i moc" Robert Lichodziejewski - od wydawnictwa Studio Astropsychologii
-"Siedem reguł spełniania marzeń" Pierre Franckh - jw.
-"Pierwsze kroki w świadomy sen" Janusz Konrad Jędrzejczyk - jw.
-"Świadomy sen czyli jak podświadomość kształtuje Twoje życie" Karol Leopold Cetlin - jw.
-"Kod Druidów i sekrety Celtów" Leszek Matela - jw.
-"Dawca" Lois Lowry - z biblioteki
-"Deklaracja" Gemma Malley - jw.
-"Jutro" John Marsden - jw.
-"EPIC" Conor Kostick - jw.
-"Drugie życie Bree Tanner" - prezent od cioci
-"Pokuta" Olle Lonnaeus - wygrana w konkursie u Nevermore, dotarła wraz z kilkoma upominkami umilającymi czytanie. Jeszcze raz dziękuję za tak wspaniałą nagrodę ;)

33 komentarzy:

Anne18 pisze...

Gratuluje świetnych statystyk i wygranych książek. Życzę przyjemnej lektury oraz tego abyś dostała się do wymarzonego liceum.

Aleksandrowe myśli pisze...

Ciekawe podsumowanie :) Gratuluję wyników i życzę jeszcze lepszych :)
Ze stosiku, podkradłabym Ci "Pokutę" :)

Unknown pisze...

Świetne wyniki! :)
Niesamowity stosik :) zazdroszczę Ci ,,Jutra''
Pozdrawiam!

GumcioBook (Gabrysia) pisze...

Świetny stosik! Miłego czytania i oczywiście gratuluję statystyk!

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny stosik :) A i gratuluję takich statystyk i nowej współpracy.

Hanna pisze...

Skoro już jesteśmy przy ocenach, to skończyłam gimnazjum z taką samą średnią ^^

Polecam Ci "Drugie życie Bree Tanner" - mimo, że nie jestem fanką Stephenie Meyer, ta książka wyjątkowo miło mnie zaskoczyła.

Miłośniczka Książek pisze...

gratulacje z okazji nawiązania współpracy ze Studiem :)
jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat run, gdyż sama się zastanawiam, czy nie poprosić wydawnictwa o któreś z wydawanych przez nich do recenzji
miłej lektury i pozdrawiam!

Taki jest świat pisze...

Gratuluję wszystkich osiągnięć i życzę kolejnych :)

Larysa pisze...

Piękny stosik <3
Miłego czytania życzę :)

Gosiek pisze...

Zazdroszczę książek no i oczywiście średniej :)
Pozdrawiam.

MalaEmily pisze...

Miłego czytania!

ania pisze...

Wspaniały stosik:) Życzę miłego czytania:)
Całkiem niezły wynik:)

Aneta Wojtiuk pisze...

Ciekawe pozycje.
Książkę, którą dostałaś od cioci czytałam dawno temu. Ciekawa, aczkolwiek miałam wrażenie, że pisarka nie wykorzystała do końca tego pomysłu.

Sophie di Angelo pisze...

Gratuluję. :D Świetne wyniki, oby tak dalej. :D W stosiku kilka interesujących pozycji, które chętnie bym przeczytała, więc czekam na recenzje.

Nanami pisze...

Dziękuję bardzo :)

Nanami pisze...

Mam nadzieję, że mi też się spodoba :)

Nanami pisze...

Postaram się niedługo dodać recenzję :)

Gosiarella pisze...

Gratuluję! Jestem bardzo ciekawa pozycji ze Studium Astropsychologii ;)

Unknown pisze...

Gratuluję statystyk i nowej współpracy :)) Pozdrawiam.

Hordubal pisze...

Po prostu zazdroszczę. Tyle ma do napisania :)

natula pisze...

Gratulować i gratulować, czerwiec był dla Ciebie bardzo owocny :).
"Drugie życie Bree Tanner" czytałam i jest to jedna z najgorszych książek z jakimi miałam do czynienia, ale oczywiście nie zniechęcam i życzę przyjemnej lektury :).

Unknown pisze...

Zapraszam Cię do zabawy blogowej - 11 pytań. Szczegóły u mnie na blogu. Pozdrawiam :)

Meg Sheti pisze...

"Świadomy sen czyli jak podświadomość kształtuje Twoje życie" jest bardzo fajnie napisana, krótko, zwięźle i na temat :)

Tirindeth pisze...

Super nabytki! :)

Querida pisze...

Widzę parę znajomych pozycji. :) Świetny stosik, życzę przyjemnego czytania. :)

Anonimowy pisze...

Zapraszam Cię do wzięcia udziału w zabawie -> http://miqaisonfire.wordpress.com/2012/07/02/212-wyniki-konkursu-i-zabawa-blogowa/

Irena Bujak pisze...

Gratuluję wyników ;)

Little D. pisze...

Wspaniały stosik. Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

Weronika pisze...

Gratuluję statystyk i nowych współprac.
Stosik jest bardzo ciekawy. Mam nadzieję, że będzie Ci się go przyjemnie czytać.

Pozdrawiam serdecznie,
Mery

Wioleta Sadowska pisze...

Gratuluję! Możesz być z siebie dumna :)

Unknown pisze...

Gratuluję przeczytanych książek, ja w czerwcu zawsze mam niski wynik ;) A stosik naprawdę obiecujący, życzę miłej lektury ;)

Cathleen Sural pisze...

Gratuluję, szczególnie wysokiej średniej i nawiązanych współprac :)

Irytacja pisze...

Oby lipiec i sierpień były tak samo udane jak czerwiec! :)

Prześlij komentarz