sobota, 28 lipca 2012

Stosik 8


Od góry:
-"Łowca snów" Stephen King - kiedy zobaczyłam tą książkę w Biedronce w promocyjnej cenie nie mogłam się jej oprzeć. Postanowiłam wreszcie przeczytać coś mistrza grozy, którego znają chyba wszyscy poza mną.
-"Nigdziebądź" Neil Gaiman - z biblioteki
-"Tajemnice wyroczni" Catherine Fisher - uwielbiam promocje w Matrasie. Można dostać świetne książki w naprawdę fajnych cenach.
-"Księżyc szamana" Alma Alexander - ciąg dalszy szaleństwa w Matrasie
-"Pretty Little Liars. Część I, II, III, IV" Sara Shepard - prezent od rodziców
-"Fabryka oficerów. Część I i II" Hans Hellmut Kirst - pożyczone od wujka
-"Afery generałów" Hans Hellmut Kirst - jw.
-"Bunt żołnierzy" Hans Hellmut Kirst - jw.
-"Monster High. O wilku mowa" Lisi Harrison - wygrana w konkursie
-"Portret Doriana Graya" Oscar Wilde - z biblioteki
-"Wielkie sekretne widowisko" Clive Barker - po raz kolejny matrasowe szaleństwo
-"Talizman Nergala" Herve Gagnon - z biblioteki
-"Dziedziczka cieni" Anne Bishop - z biblioteki

Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich książek z tego stosu, tym bardziej, że wszystkie, które kupiłam były kupione w promocyjnych cenach ;)

28 komentarzy:

Irytacja pisze...

Najbardziej ciekawi mnie "Nigdziebądź". (:
Miłego czytania i czekam na recenzje!

Anonimowy pisze...

O rajciu, ale stos gigant! Życzę przyjemnej lektury bo masz co czytać :D

Anne18 pisze...

Gratuluję świetne książki.

Sophie di Angelo pisze...

Czekałam, aż PLL się pojawi i dalej czekam na wrażenia. :3 Miłego czytania i chętnie bym coś ukradła. :D

Aithusa pisze...

"Łowcę snów" też chciałam kupić, ale niestety - jak poszłam, to już nie było ;c

Cathleen Sural pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Cathleen Sural pisze...

Wow, to nie stosik a stosisko! :D

Sylwia (nieperfekcyjnie.pl) pisze...

Kusi mnie "Nigdziebądź" oraz seria Pretty Little Liars! :)

Jul pisze...

Osz ty... boskie to jest. Szczególnie zazdroszczę PLL. :D Życzę miłej lektury.:D

Meg Sheti pisze...

Potężny stos! :D

Gosiarella pisze...

Jest co czytać :)

Unknown pisze...

Piękny i wielki stos.
PLL mam;)
Wpadnij do mnie!
Pozdrawiam!

GumcioBook (Gabrysia) pisze...

Ale Ci zazdroszczę Pretty Little Liars! zawsze chciałam mieć!

SpokoWap pisze...

Ale grubaśny ten "Łowca Snów", moje wydanie jest co najmniej o połowę chudsze :D Stos zacny, milej lektury :)

ania pisze...

Świetny stosik;)
Myślę, że seria Pretty Little Liars Ci się spodoba:)

Miłośniczka Książek pisze...

bardzo dużo ciekawych tytułów :)
świetny stos!
kiedy poszłam do Biedronki, to już nie było Kinga... myślałam, że się wścieknę... no trudno ;]
przyjemnej lektury!

MalaEmily pisze...

Miłego czytania!

Aleksandrowe myśli pisze...

Świetne nabytki. Kilka pozycji chętnie bym Ci podebrała :D
Czekam na recenzje :)

Zirtael pisze...

Świetny stos! ;D Też kocjam promocje^^ ostatnio zaszalałam w Matrasie straszliwie ^^
Pozdrawiam!

Stella Aga pisze...

Polecam "Pretty Little Liars" :) Zapraszam do siebie: http://kraina-ksiazek-stelli.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Omg! Świetny stosik! Z chęcią podkradła bym PLL. Życzę przyjemnego czytania ^^

Wioleta Sadowska pisze...

Też zakupiłam w Biedronce powieść Stephena Kinga. Tej jeszcze nie czytałam, więc musiałam ją kupić :)

Unknown pisze...

Fajne tytuły. Życzę przyjemnego czytania ;)

mintelegance89 pisze...

dla mnie powieści Kinga są za ciężkie, nie lubię sięgać po jego książki.
serie PLL chętnie bym przeczytała:)

Tirindeth pisze...

Zazdroszczę Łowcy snów :D A stosik piękny! :)

Querida pisze...

Świetny stosik. :) Koniecznie muszę w końcu kupić PLL, bo ta seria mnie wręcz prześladuje. ;)

Anonimowy pisze...

Imponujący :) Zazdroszczę!!!

Irena Bujak pisze...

Polecam Pretty Little Liars ;)

Prześlij komentarz