sobota, 2 czerwca 2012

Podsumowanie maja

Kategoria "Ogólnie o książkach"
W maju przeczytałam 4 książki.
Wyzwanie "Klasyka literatury popularnej" 1 przeczytana książka.
Wyzwanie "Z półki" 0 przeczytanych książek.

Kategoria "Nowe nabytki"
Kupiłam książkę "Liceum Avalon" Meg Cabot oraz "Jak szybko opanować język obcy" Anny Szyszkowkiej-Butryn.
Dostałam "Zabić czas" Franka Tallisa.

Kategoria "W skrócie"
Najlepszą książką maja okazała się "Nihal z Krainy Wiatru" Lici Troisi.
Pozytywne zaskoczenie to "Córka Krwawych" Anny Bishop.
Najgorszą książką okazało się "Opactwo Northanger" Jane Austen.
Największym rozczarowaniem były dwa ostatnie tomy "Ery Pięciorga" Trudi Canavan oraz "Opactwo Northanger" Jane Austen.

Kategoria "Blog"
W maju na moim blogu odnotowano  739 wejść. Każdemu odwiedzającemu dziękuję.
Wyraziliście swoje opinie aż 118 razy.

Kategoria "Odkrycia miesiąca"
Zespół: AFI
Piosenka: Walking in the Rain (Ibiza A Touch of Class Coctel)
Serial: Jane by design


Miałam w maju poprawić marne wyniki z kwietnia, ale niestety maj okazał się równie kiepski. Tym razem na moje usprawiedliwienie podam fakt, że teraz wystawiają w szkole oceny i jest trzy razy więcej kartkówek i sprawdzianów niż normalnie. Poza tym założyłam drugiego bloga. Dla zainteresowanych link. Drugi blog to przede wszystkim więcej obowiązków, ale także mój motywator do działania.  


A jak tam wasze majowe statystyki?

17 komentarzy:

Hanna pisze...

A ja od paru miesięcy przestałam robić podsumowania, nie wiem czemu... Chyba powinnam do tego wrócić, bo dają niesamowitego "kopa" do działania ;))

Anne18 pisze...

Fajne podsumowanie.

ania pisze...

U mnie bardzo podobnie... Nie miałam czasu na czytanie, ale mam nadzieję, że czerwiec będzie lepszy:)

Miłośniczka Książek pisze...

wynik jak wynik :) ważne że czytasz :)
życzę Ci aby obecny miesiąc był bardziej owocny :)

Larysa pisze...

Świetne podsumowanie - konkretne i rzeczowe :)

Basia pisze...

Nadrobisz na wakacjach ;) I tak dobrze, że w ogóle czytasz! ;D U mnie maj był najlepszym miesiącem w tym roku :)

GumcioBook (Gabrysia) pisze...

Nie przejmuj się, u mnie też nie zbyt ciekawie przez te głupie kartkówki i sprawdziany ;)

Unknown pisze...

Bardzo fajne podsumowanie;) I nie przejmuj się, najważniejsze, że wciąż czytasz;)

scorpius pisze...

Mam nieco lepsze wyniki, ale Twoje też są świetne :)
A szkoła & nauczyciele - brrr, weź nie mów :(

Ew pisze...

Gratuluję czytelniczego miesiąca i oby kolejny niósł za sobą jeszcze więcej przeczytanych pozycji. ;)

Unknown pisze...

Ładne statystyki, gratuluję ;)

Darek pisze...

Cztery książki w miesiącu to wcale nie jest zły wynik :)

Flouube pisze...

Trzymam kciuki za bardziej obfity czerwiec ;)

Irytacja pisze...

U mnie liczba przeczytanych książek też krąży wokół czwórki.
No nic, może czerwiec będzie lepszy. ;)

Pozdrawiam!

Dominika Anna pisze...

U mnie maj to tylko 3 książki, ale za to 1 co miała prawie 1000 stron, więc jakby troszkę nadrabiała niską ilość :)

Anne18 pisze...

Zapraszam na nowy wpis.

Wioleta Sadowska pisze...

Gratuluję! Ja nie robię statystyk :) Brak czasu.

Prześlij komentarz