piątek, 15 czerwca 2012

Stosik 6

Od góry:

  • "Liceum Avalon" Meg Cabot - lubię czytać książki, w których występuje motyw przeniesienia w czasie. Tutaj ten motyw nie jest wyraźny, ale trochę wspólnego ma. Pewnie nie skusiłabym się na tą książkę, bo nie przepadam za autorką, ale znalazłam ją w przecenach w Matrasie, więc po prostu musiałam ją wziąć. 
  • "Operacja 5XD" Wiesław Chrostek - ciocia mówiła mi, że autor bardzo fajnie pisze, więc kiedy zobaczyłam książkę jego autorstwa w bibliotece od razu ją wzięłam.
  • "Tajemnice Czarnej Wdowy" Wiesław Chrostek - pożyczona od cioci, jestem bardzo zaintrygowana, bo opis z tyłu okładki jest naprawdę zachęcający.
  • "Religia i religijność" Edward Ciupak - czytanie o różnych religiach już od dawna jest moją pasją. Dziwię się, że na tym blogu nie ma jeszcze żadnej recenzji książki o religii.
  • "Zabić czas" Frank Tallis - prezent na "Dzień Dziecka" od cioci, zapowiada się bardzo ciekawie, nie mogę się doczekać, kiedy ją przeczytam.
  • "Nienawiść" Jennifer Brown - opis z tyłu okładki budzi wiele emocji, po prostu musiałam ją ściągnąć z półki w bibliotece i przeczytać. Poza tym okładka przyciąga wzrok i jest naprawdę niesamowita.
  • "Nevermore. Kruk" Kelly Creagh - książkę przeczytałam pierwszy raz w grudniu i wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie, tak dobre, że postanowiłam do niej wrócić.
  • "Rzeka ciemności" James Grady - właściwie nie wiem, czemu ją wzięłam, ale po prostu czuję, że muszę ją przeczytać.
  • "8/15 w partii" Hans Hellmut Kirst - lubię czytać książki historyczne, więc ta powinna mi się spodobać.
  • "Historia alternatywna. Wojna na Pacyfiku" - podobno ta książka to tylko suche fakty, ale nie byłabym sobą, gdybym chociaż nie próbowała czytać.
  • "6 najważniejszych decyzji, które kiedykolwiek podejmiesz" Sean Covey - czytałam już "7 nawyków skutecznego nastolatka" tego autora i bardzo mile wspominam tą książkę. Postanowiłam więc sięgnąć po kolejną książkę jego autorstwa.
  • "Jak szybko opanować język obcy?" Anna Szyszkowska-Butryn - w wakacje zamierzam bardzo intensywnie uczyć się języka angielskiego, a ta książka na pewno mi w tym pomoże (uważam tak na postawie recenzji na innych blogach, jeszcze nie wiem jakie wrażenie wywrze na mnie).
To chyba największy stos na tym blogu. Zawiera (UWAGA!) aż 12 pozycji ;)

***

To już drugi post, który jest dodany automatycznie. Dla tych, którzy nie pamiętają, jestem w trakcie realizacji wyzwania tydzień bez komputera i telewizji, więcej o tym projekcie na moim drugim blogu ;)

18 komentarzy:

Miłośniczka Książek pisze...

na nudę narzekać nie będziesz mogła przy tylu książkach do przeczytania :D
czekam na recenzje i przyjemnej lektury :)

Jul pisze...

Czytałam z tego stosu tylko "Liceum Avalon" i mimo, że nie było to wymagająca lektura, to na pewno przyjemnie spędzisz przy niej czas.;D

Meg Sheti pisze...

Ja pewnie też kiedyś wrócę do Nevermore :D

Anonimowy pisze...

Rzeczywiście trochę się nazbierało tych książek:) Życzę miłego czytania i czekam na recenzje:)

Tirindeth pisze...

Fajowy stos ^^

Monika Gagat (Autorka) pisze...

Wspaniały stosik. Zazdroszczę " Nevermore. Kruk".
Dodaję do obserwatorów i zapraszam do mnie :
http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

Unknown pisze...

Bardzo zacny stosik;) Udanej lektury!:D

scorpius pisze...

Wcale nie zapominamy o automatycznym dodawaniu, niemniej jednak brakuje mi Ciebie :)
A stos, jak zwykle świetny :D

itsmeakame pisze...

Brak doskwiera!

Querida pisze...

"Nevermore" jest cudowne, nie dziwię się, że postanowiłaś do tej książki wrócić. :)

GumcioBook (Gabrysia) pisze...

Świetny stosik! Miłego czytania i tygodnia bez komputera :)

Unknown pisze...

ja niestety na "Nevermore" się nieco zawiodłam, ale Tobie życzę przyjemnej ponownej lektury ;)

Larysa pisze...

Piękny stosik <3
Miłego czytania :)

Kochamy Książki pisze...

Świetny stos.
Życzę przyjemnej lektury! : >

Wioleta Sadowska pisze...

Teraz to masz czytania na dłuższy okres :)

Irena Bujak pisze...

Kilka z tych książek czeka u mnie na swoją kolej ;) Może Twoje recenzje przyspieszą ich przeczytanie? ;)

Nanami pisze...

Mam nadzieję, że uda mi się Cię zachęcić do przeczytania choć niektórych książek z mojego stosiku ;)

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny stosik :) Życzę Ci przyjemnej lektury!

Prześlij komentarz