niedziela, 13 maja 2012

Stosik 5


Od góry:

  • Sylvia Plath "Liryki najpiękniejsze" - Zazwyczaj nie czytam wierszy, ale dla Sylvii Plath postanowiłam zrobić wyjątek. Tym bardziej, że w książce "Na fejsie z moim synem" pisze się o niej w samych superlatywach.
  • Charlaine Harris "Czyste intencje" - Kryminały nie należą do moich ulubionych gatunków literackich. Zraziłam się po jednej z lektur, poza tym zabójstwa nigdy mnie specjalnie nie interesowały. Postanowiłam jednak spróbować czegoś nowego i dlatego książka ta znajduje się w stosiku.
  • Maciej Maciejewski "W piekle lepiej być nikim" - jw.
  • Santiago Posteguillo "Africanus. Syn Konsula" - Uwielbiam książki historyczne, a o tej czytałam same pozytywne opinie. Nic więc dziwnego w tym, że musiałam ją kupić.
  • Licia Troisi "Kroniki Świata Wynurzonego. Nihal z Krainy Wiatru" - Ostatnio czytam bardzo mało fantastyki, dlatego w tym stosiku są aż dwie książki fantastyczne. Trzeba nadrabiać zaległości :D
  • Anne Bishop "Trylogia Czarnych Kamieni. Córka Krwawych" - jw.
  • Felipe Botaya "Operacja Hagen" - Od czasu założenia tego bloga nie przeczytałam ani jednej książki o wojnie, co jest ogromnym niedopatrzeniem z mojej strony. Kiedyś czytałam po trzy lub cztery takie książki miesięcznie, a tu przez cztery miesiące nic. Muszę to nadrobić.
***

Mam ogromne zaległości w komentowaniu waszych blogów, ale pragnę się wytłumaczyć. Miałam małe problemy z komputerem i nie mogłam z niego korzystać. Teraz już wszystko w porządku i mam nadzieję, że niedługo uda mi się przeczytać liczne notki, które ukazały się na waszych blogach przez ten czas ;)

20 komentarzy:

GumcioBook (Gabrysia) pisze...

Śliczniutki stosik :) Miłego czytania.

Sowa pisze...

Och, zazdroszczę Africanusa!
Miłej lektury!

Kochamy Książki pisze...

Bardzie ciekawy stosik! Zazdroszczę zwłaszcza Africanusa.
Życzę miłego czytania i czekam na recenzje : >

Nevermore pisze...

Ciekawy stosik, najbardziej interesuje mnie Anne Bishop, bo już tyle pochlebnych opinii czytałam :)

Renata Zub pisze...

super stosik :) najbardziej jestem ciekawa recenzji książki pani Bishop, bo wiele o tej autorce słyszłam a nie miałam okazji jeszcze nic czytać :)

Cathleen Sural pisze...

"Africanusa" gorąco polecam. Świetna książka, szczególni dla fanów powieści historycznych :)

Jul pisze...

Piękny stosik.;D Zazdroszczę Africanusa.:D

scorpius pisze...

Africanusa mam za sobą, i miło wspominam. Reszty nie znam, niemniej jednak życzę miłego czytania! ;)

Flouube pisze...

Muszę wreszcie trafić na Plath, bo na razie tylko o niej czytam w necie. Intryguje mnie też Africanus i czekam na recenzję :D

MalaEmily pisze...

Bardzo ładnie wygląda ten stosik:D
miłego czytania!!

Miłośniczka Książek pisze...

ciekawe pozycje
życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje!
pozdrawiam!

Ciekawska Magdalena pisze...

OO widzę, ze o podróży do Japonii to nie tylko ja marzę :) Miłego czytania ;)

Unknown pisze...

Nie znam żadnej z tych książek, ale może mnie do którejś przekonasz ;)

Tirindeth pisze...

O jaki fajny stosik :) Gratuluję nabytków ;)

Aleksandrowe myśli pisze...

"Africanus"- podobała mi się książka :)
Fajny stosik :)

Unknown pisze...

Świetny stosik;) Africanusa jak najbardziej polecam;D
Miłego czytania!

Wioleta Sadowska pisze...

Super stosik!

ania pisze...

Cudowny stosik:) Miłego czytania:)

Miqa pisze...

Stosik rewelacyjny.
Ja mam cztery tomy tych "czystych" książek Charalaine Harris :D ALe dopiero zacznę czytać po sesji.

Agata pisze...

Trochę zazdroszczę Córki krwawych... ;)

Prześlij komentarz