środa, 18 kwietnia 2012

Zabawa,pozwalająca wam lepiej mnie poznać ;)

Do zabawy zaprosiła mnie Jadźka (recenzje-jadzka.blogspot.com/), za co bardzo jej dziękuję.

* O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Czytam zawsze i wszędzie, ale najbardziej lubię czytać w nocy, choć ogromnie męczy to moje oczy to czytanie w nocy ma swój niepowtarzalny klimat ;)

* Gdzie czytasz?
W moim pokoju lub w jakimkolwiek innym pokoju, w którym jest wygodna kanapa.

* W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Najprzyjemniej spędzam czas z książką, kiedy leżę na moim łóżku, a pod prawym łokciem mam położoną moją poduszkę.

* Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Jeśli ktoś śledzi mojego bloga to zapewne wie, że czytam skrajnie różne książki. Najbardziej lubię czytać fantastykę, powieści historyczne i książki o II wojnie światowej. Jedyny gatunek, jakiego się wystrzegam to kryminały.

* Jaką książkę ostatnio kupiłeś/aś albo dostaleś/aś?
Dopiero to pytanie uświadomiło mi, że dość dawno nie odwiedzałam księgarni. Ostatnio kupiłam trylogię "Era Pięciorga", ale to było chyba jeszcze w marcu O.O

* Co czytałeś/aś ostatnio?
Ostatnio przeczytałam "Świadectwo Judasza" Rainera M. Schrodera. Jestem w trakcie pisania recenzji, ale niestety weny brak.

* Co czytasz obecnie?
Obecnie czytam "Płomień i krzyż" Jacka Piekary. Nie podzielę się jednak moimi wrażeniami, bo jestem dopiero na 30 stronie.

* Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Mam sporo różnych zakładek, ale najczęściej zapisuję w kalendarzu nad moim biurkiem numer strony, na której skończyłam czytać. Po prostu jestem praktyczna, a zakładki często mi się gubią.

* Ebook czy audiobook?
Nie przepadam za tym ani za tym, ale gdybym miała wybierać to wybrałabym e-booka. Jeśli chodzi o audiobooki to ja po prostu nie mogę się skupić na czytanej mi przez lektora treści.

* Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
 Zdecydowanie "Dzieci z Bullerbyn". Nawet teraz mimo tego, że jestem już na tą książkę za stara, lubię sobie czasem przeczytać jeden rozdział i powspominać.

* Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Jest wiele postaci, które cenię, ale jest jedna rzecz, która ich wszystkich łączy - walczą o to, o czym marzą i nigdy się nie poddają. Moi ulubieni bohaterowie imponują mi przebiegłością oraz tym, że pokazują swoje prawdziwe oblicze, nikogo nie udają.

Odpowiedziałam już na wszystkie pytania i mówiąc szczerze odczuwam pewien niedosyt, chętnie podzieliłabym się z wami jeszcze innymi moimi odczuciami na temat różnych lektur. Może kiedyś sama wystartuję z podobną zabawą blogową.
A jak to jest z wami? Popieracie moje typy czy uważacie inaczej?

Do zabawy zapraszam:
  • Bezimienną  ( http://recenzje-bezimiennej.blogspot.com/)
  • Julię Stranger ( http://force-books.blogspot.com/)
  • Irytację ( http://zaczytaniowo.blogspot.com/)


18 komentarzy:

Unknown pisze...

Ja także planuję wziąć udział w tej zabawie ... kiedyś, a tymczasem będę podziwiała Twoje odpowiedzi ;)

Miłośniczka Książek pisze...

to weź udział czym prędzej, bo otagowała cię ta sama osoba co i autorkę tego bloga :) czyli Jadźka [recenzje-jadzka.blogpsot.com]

zresztą mnie też wytypowała u siebie i odpowiedzi na w/w pytania mam już za sobą :)

Miłośniczka Książek pisze...

poprawka adresu - http://recenzje-jadzka.blogspot.com/

Wakacyjna - masz błąd w notce z jej adresem bloga a ja skopiowałam odruchowo i podałam błędny powyżej :P stąd poprawka :)

Nanami pisze...

Faktycznie, dzięki za zwrócenie uwagi ;)

scorpius pisze...

Ciekawe odpowiedzi, myślę że w dużej części się zgadzam z Tobą :)

Miqa pisze...

Widzę, że parę rzeczy robimy tak samo :) Również lubię czytać na kanapie czy w innym wygodnym miejscu i czytam o każdej porze dnia :) Tak samo nie lubię ebooków i audiobooków czy nowoczesnych mbooków (na telefon). Wolę wersje papierowe, jednak skłonna byłabym zgodzić się na ebooka.

Weronika pisze...

W wielu kwestiach jesteśmy bardzo podobne. Szczególnie te e-booki i audiobooki. Ja muszę mieć książkę! A audiobook może być dodatkiem po lekturze

Jul pisze...

Ja mam już pytania za sobą.;D Szkoda, że ich tak mało co nie?

Irytacja pisze...

Co do zakładek, to też często je gubię. Też wpadłam na genialny pomysł, żeby zapisywać stronę ja kartce, która leży pod ręką. O zgrozo, te znikają jeszcze szybciej niż zakładki! :D

Bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy. Z pewnością skorzystam i wezmę w niej udział. :)

Pozdrawiam!

marichetti pisze...

Ja też właśnie ma to za sobą - i uważam że jest to świetna zabawa ;)

Książkozaur pisze...

Ja też najbardziej kocham "Dzieci z Bullerbyn" :)
A zakładki namiętnie zbieram :)

Lucy- Does It Better pisze...

swietny pomysl z tymi pytaniami;)

Książki - inna rzeczywistość pisze...

Może sama też wezmę udział :)

Nanami pisze...

Też żałuję, bo były naprawdę bardzo fajne ;)

Cathleen Sural pisze...

Ja najczęściej we wszelakich środkach transportu :D
Też wybrałabym "Dzieci z Bullerbyn" na ulubioną książkę z dzieciństwa, choć "Tajemniczy Ogród" też niesamowicie mi się podobał :)

Nevermore pisze...

Bardzo sympatyczna zabawa :)Co do odpowiedzi to pewnie pierwsze 3 by się u nas pokryły:)

Unknown pisze...

Świetna zabawa :)))

Renata Zub pisze...

"dzieci z Bullerbyn"... tak samo jak u mnie :)
PS bardzo ładnie tu u Ciebie :) będę regularnie zaglądać :) pozdrawiam :)

Prześlij komentarz