sobota, 24 listopada 2012

Stosik 9




Od góry:
-"Opowieści miłosne, groteski i makabreski", "Opowieści kryminalne i tajemnicze", "Opowieści podróżnicze" Edgar Allan Poe - niesamowite zbiory opowiadań. Kupiłam je od razu, kiedy tylko znalazły się w księgarniach, bo jak wiecie Poego to ja po prostu uwielbiam.
-"Candy" Kevin Brooks - z biblioteki. Bardzo realistyczna przez swoją nietypową tematykę. Wstrząsająca i wzruszająca książka. Na pewno nie jest lekką lekturą.
-"Okup drapieżców" Emily Diamand - z biblioteki. Jeszcze nie zaczęłam jej czytać.
-"Merde! Rok w Paryżu" Stephen Clarke - kupiona na Allegro. Jest niesamowicie zabawna i ciekawa. Polecam wszystkim miłośnikom Francji. Z pewnością sięgnę po kolejne tomy z tej serii.
-"Zejście do piekła" Lynn Sholes i Joe Moore - kupiona w Biedronce na jednej z promocji
-"Katastrofa" Krystyna Kuhn - niesamowita kontynuacja książki "Gra". Myślę, że jest dużo lepsza niż poprzedniczka, bo tym razem narratorką jest inna bohaterka, a i tematyka jest zupełnie inna.
-"Amerykańscy bogowie" Neil Gaiman - z biblioteki. Jestem w czasie czytania i póki co mam mieszane uczucia, co do tej książki. Zła nie jest, ale arcydziełem też jej nazwać nie można. Jest po prostu przeciętna.

***

Jak pewnie zdążyliście już zauważyć, tym razem każdą książkę pokrótce opisywałam i nie jest to na pewno zabieg przypadkowy. Od dawna zastanawiałam się nad zawieszeniem bloga, a teraz podjęłam ostateczną decyzję. Zawieszam go, a raczej biorę sobie od niego urlop na czas jednego miesiąca. Tak naprawdę to bardzo nie chcę tego robić, bo wiem jak ciężko potem będzie wrócić do blogowania, ale nie widzę w tym momencie innej możliwości. Uważam za bezsensowne to, co z blogiem dzieje się teraz. Dwie notki w miesiącu? To jest po prostu żart, a na pisanie większej liczby recenzji (mimo, że ostatnio dużo czytam) po prostu nie mam czasu. Uznałam, że lepiej, abym odpoczęła trochę od bloga, a potem wróciła pełna energii, z nowymi pomysłami na posty i żeby pisanie recenzji ponownie przynosiło mi radość. Mam nadzieję, że tak właśnie będzie.

Tak więc, do zobaczenia w grudniu.

16 komentarzy:

Nevermore pisze...

Ooo... Poe mi też się marzy <3
Życzę szybkiego powrotu do blogowania:)

ania pisze...

Wspaniały stosik:) Miłego czytania:)

Taki jest świat pisze...

Miłęj lektury i szybkiego powrotu :)

Aleksandrowe myśli pisze...

Bardzo fajny stos :) Miłej lektury :)

Anne18 pisze...

Chcę opowiadania Poe :) Miłego czytania a potem przyjemnego tworzenia recenzji.

Meg Sheti pisze...

O raaaany! Poe ! Uwielbiam :)

Aithusa pisze...

"Candy" czytałam i bardzo mi się podobała. Co prawda stoi na mojej półce już od wielu lat, ale nadal ją pamiętam i napisałam kiedyś o niej recenzję. Miłego czytania!

Miłośniczka Książek pisze...

Czytałam "M jak merde!", więc przeczytałabym "Merde rok w Paryżu"

co do Twojego postanowienia odnośnie bloga, to uważam, że czasem dobrze jest sobie zrobić przerwę, nabrać sił, doładować baterię [i co tam jeszcze na ten temat się mówi], niż pisać byle pisać... życzę szybkiego powrotu do blogowania :)

Sylwia (nieperfekcyjnie.pl) pisze...

Nie znam twórczości Poego, ale mam ochotę zmienić to... Kusi mnie także "Candy" oraz "Merde! Rok w Paryżu".
Życzę miłego odpoczynku oraz szybkiego powrotu do nas. :)

Nanami pisze...

Wiem, że czytałaś "M jak merde", bo to właśnie po twojej recenzji nabrałam ochoty na tą serię :)

Querida pisze...

Poego chętnie bym Ci zabrała. ;D Miłego czytania i szybkiego powrotu do blogowania!

Wioleta Sadowska pisze...

Poego polecam. Piękny stosik!

MalaEmily pisze...

Zacny stosik, miłego czytania:)

Soulmate pisze...

Stos całkiem, całkiem - a do blogowania wróć z nową siłą :)

ps. Liebster ode mnie dla Ciebie u mnie :)

Anonimowy pisze...

Fajny stosik :))

schizofreniczna prostytutka pisze...

masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

Prześlij komentarz