poniedziałek, 3 września 2012

Wakacyjnej wakacyjne podsumowanie ;P


Kategoria "Ogólnie o książkach"
W czasie wakacji przeczytałam 24 książki.
Wyzwanie "Klasyka literatury popularnej" 0 przeczytanych książek.
Wyzwanie "Z półki" 0 przeczytanych książek

Kategoria "Nowe nabytki"
Kupiłam 8 książek (ich tytuły znajdziecie w Stosiku 8).
Wygrałam książkę "Monster High. O wilku mowa" Lisi Harrison.

Kategoria "W skrócie"
Tytuł najlepszej książki otrzymuje "Pokuta" Ollego Lonnaeusa.
Pozytywne zaskoczenie to "Zabić czas" Franka Tallisa.
Najgorsza książka to "Drugie życie Bree Tanner" Stephanie Meyer, którą oceniłam na 1, co jest najgorszą oceną jaką wystawiłam od początku istnienia bloga, niemniej jednak książka na tą ocenę zdecydowanie zasłużyła.
Największe rozczarowanie to seria "Pretty Little Liars" Sary Shepard. Przyznaję się bez bicia, że jestem wielką fanką serialu i na każdy odcinek czekam z zapartym tchem, tym trudniej jest mi zaakceptować mierność wersji książkowej.

Kategoria "Blog"
W lipcu na moim blogu odnotowano 1 098 wejść, a w sierpniu 1 025. Każdemu odwiedzającemu dziękuję.
W tym czasie pojawiło się  285 komentarzy, czym jestem mile zaskoczona.

Kategoria "Odkrycia miesiąca"
Serial: The Secret Circle
Zespół: Hollywood Undead.
Piosenka: Hollywood Undead "Been to Hell"


Jestem bardzo zadowolona z wszystkich wyników bloga z okresu tych dwóch miesięcy. Nawet nie podejrzewałam, że będę tak dobre ;) Niestety muszę was ostrzec, że dzisiaj rozpoczynam naukę w nowej szkole, czego efektem będzie na pewno mniej czasu na bloga. Z góry za to przepraszam i obiecuję, że będę robić wszystko, aby bloga do końca nie zaniedbać. 

A jak tam wasze wakacyjne statystyki?

16 komentarzy:

GumcioBook (Gabrysia) pisze...

Gratuluję statystyk :)

Monika Gagat (Autorka) pisze...

Gratulacje :)
ja przeczytałam ok. 30 książek, jednak czytałam je u mojej babci, gdzie internetu ni ma, więc na razie recenzje napisane w zeszycie i czekają aż zostaną opublikowane na blogu :)
zapraszam :
http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

Anne18 pisze...

Dobry wynik.

fochinii pisze...

Świetne wyniki, powodzenia w nowej szkole!

Miłośniczka Książek pisze...

gratuluję statystyk :)
sama podsumowania wakacji nie robiłam, a jedynie podsumowania każdego z tych dwóch miesięcy z osobna
gdybym miała podsumować na szybko, to przeczytałam i zrecenzowałam 36 pozycji, z czego jestem bardzo zadowolona :)
i powodzenia w nowej szkole! :)

Sylwia (nieperfekcyjnie.pl) pisze...

Gratuluję wakacyjnych wyników! :) Życzę samych wspaniałych chwil w nowej szkole i wielu fantastycznych znajomych. :)

Nanami pisze...

Ederlezi, Miłośniczka Książek, Sylwuch,
Nawet nie wiecie ile dla mnie znaczą te słowa :) Dziękuję :)

bezrobotna.pl pisze...

Świetne wakacyjne wyniki! Życzę Ci, żeby nowa szkoła przyniosła Ci wiele radości zarówno w sferze naukowej, jak i towarzyskiej :)

Aleksandrowe myśli pisze...

Niezłe wyniki :)

ania pisze...

Niezłe wyniki, dwa razy większe od moich;P
Powodzenia w szkole:)

Polaris pisze...

Bardzo dobre wyniki, zdecydowanie lepsze od moich :) Oby w nowej szkole powodziło Ci się równie dobrze :)
Pozdrawiam

Wioleta Sadowska pisze...

Ja nie robię statystyk. Ale gratuluję twoich! :)

Querida pisze...

Gratuluję wyników. :)

Meg Sheti pisze...

Ja statystyk nie robię, może kiedyś się to zmieni, ale myślę, że spokojnie poszło ze 40 książek w przeciągu dwóch miechów, jak nie więcej :D

Cathleen Sural pisze...

Niezły wynik! Mi udało się w czasie wakacji przeczytać 28 książek :)
Co do PPL to mi się podoba zarówno książka jak i serial, z niecierpliwością czekam na kolejny odcinek :)

Anonimowy pisze...

U mnie lipiec fajnie, ale sierpień bardzo kiepsko. Tobie ratuluję rewelacyjnych statystyk.
HU jest super!! :D

Prześlij komentarz