środa, 5 lutego 2014

Stosik 1

W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać wam książki, które będę czytać w najbliższym czasie. Znajdują się też w nim dwie książki, które już przeczytałam i oceniłam na blogu.



Od góry:
-"Jak żyć żeby nie zwariować" Jacek Santorski
Wypożyczona z biblioteki. Ostatnio coraz częściej czytam różnego rodzaju poradniki, a ten wydał mi się naprawdę ciekawy. Już sam tytuł nastroił mnie pozytywnie do książki.
-"Życie, wszechświat i cała reszta" Douglas Adams
Również wypożyczona z biblioteki. Jest to trzeci tom serii. Szczerze mówiąc to cykl ten zaczął mnie irytować już pod koniec pierwszego tomu, ale nie lubię zostawiać serii nie przeczytanych, więc muszę się jakoś przemęczyć.
-"Mieć czy być?" Erich Fromm
Z biblioteki. Pisałam już o tej książce na blogu. Tutaj :)
-"Zbrodnia i kara" Fiodor Dostojewski
Lektura. Do tej pory czytałam tylko "Idiotę" tego autora, ale w mojej opinii "Zbrodnia i kara" jest lepsza. Niedługo coś o niej napiszę na blogu.
-"20 odsłon zachłannej młodosći" Xiaolu Guo
Pożyczona od cioci. Książka okazała się totalną porażką. Również pisałam o niej na blogu. Tutaj :)
-"Perła Chin" Anchee Min
Pożyczona od cioci. Jeszcze nie zdążyłam przeczytać, ale okładkę ma ciekawą i recenzje na lubimyczytać dobre.
-"Jak tworzyć własny wizerunek" Eleri Sampson
Kolejny poradnik z biblioteki. Uważam, że zawsze warto się dokształcać, zwłaszcza w kwestii tego jak dobrze się zaprezentować.
-"Niosący latarnię" Rosemary Sutcliff
Kupiona na allegro. Miałam tylko pierwszy tom, a nie lubię zostawiać serii niedokończonych. Teraz bardzo ładnie prezentują się razem na półce.
-"Srebrna gałąź" Rosemary Sutcliff
J.w

Mam teraz dylemat, od której książki zacząć. Może mi pomożecie wybrać?

0 komentarzy:

Prześlij komentarz